Tänään iltapäivällä Järvenpäässä kaksi kakkosluokan agilitykisaa, jotka olivat paljon "helpompia" ratoja kuin meille on koskaan ykkösissä osunut. No eipä silti nollia tullut. Hyppyradalla jätin Keiran vähän huolimattomasti putken jälkeen ja tuli hypystä ohi eli kielto siitä sekä yksi rimanpudotus joko mun huolimattomuudesta tai edessä näkyvän putken ihanuudesta. Sen hypyltä tulleen kiellon jälkeen Keira pysähtyi moneksi sekuniksi miettimään, että pitäiskö tästä vielä jatkaa johonkin päin eli minun pitäisi oppia korjaamaan virheen jälkeinen tilanne paljon nopeammin. Silti aika  yli 16 sekuntia alle ihanneajan. Loppuradalla viiden hypyn suora eikä siinä tietenkään minun kuntoni riittänyt eikä Keira irtoa tarpeeksi hyvin. Ei pitäisi olla kakkosluokassa tuollaista rataa. Toisella radalla Keira sai kepeiltä tulkinnanvaraisen virheen ja luulin maalintulon jälkeen, että olimme tehneet nollaradan. Vaikka olisi ollut nolla, sijoitus jossain seitsemännen paikkeilla ajalla 14,95 alle ihanneajan. Keira kuuntelee hyvin ja tarkkailee mua ehkä siksi, että nykyään palkitsen pudottamalla namin omasta suustani paitsi kontakteilla. Ehkä vauhti hieman kärsii, mutta parempi Keira lähellä minua kuin karkaamassa väärälle esteelle:) Toisen radan loppupuolella reväytin reiteni ja toivon pikaista paranemista itselleni. Seuraavat agilitykisat ovat kahden viikon kuluttua Hämeenlinnassa.

Nanna kävi ensimmäistä kertaa kotona opiskelun alkamisen jälkeen. Koirat saivat hellyyttä häneltä eli olipa tainnut olla ainakin koiria ikävä.

Anne