Tänään aamusta lähdin Keiran ja Julian kanssa hakemaan Outni ja Ficon kyytiin ja otimme suunnaksi varmaan kevään viimeiset hallikisat eli ajelimme Vuokkoset-hallille. Uudella kameralla on kuvattu Ficon, Keiran ja parin muun kooikerin ratoja, mutta minulla on pieniä teknisiä ongelmia. Täytyy vähän tutkia kameran käyttöohjeita, että saan kuvaukset näkymään koneella ja sitten siirrettyä nettiin. Outi ja Fico saivat ekalta radalta nollan, meille hyl. En oikein ymmärrä mitä sössin, kun Keira hypääsi yhden hypyn ensin oikein ja sitten takasinpäin ja ihan helpossa kohdassa. Toiselta radalta sekä Keira että Fico hyllyttivät. Keira karkasi lähdössä ja otti toiselta esteeltä kiellon sekä sinkosi putken väärään päähän. Kolmannelta radalta Ficolle kymppi ja Keiralle nolla. Otin pari kertaa täysin vauhdit pois Keiralta ja siinähän sitten paloi aikaa, kun emme muutenkaan ole mikään nopea pari. Pääsimme kuitenkin reilusti ihanneaikaan. Keiran kanssa on nykyään paljon mukavampi jo kisata, kun on aika kivasti kuulolla eikä tee pelkästään omia kuvioitaan. Tosin tasoerot ovat kolmosissa aikalailla huikeat. Keira starttasi tänään loppupäässä ja ehdin katsella normaalia enemmän muiden ratoja. Näin tosi huikeita suorituksia ja ihmettelin mitä oikein teen noiden huippujen kanssa samoissa kisoissa. No kivaa kuitenkin oli sekä mulla että Keiralla.

Koska palkintosijat jäivät aikamoisen kauas, tässä kuva mun uusista agilitykengistä. Nyt alkaa värikin olla jo mun näköinen ja vanhat ditat ovat aika suorat pohjistaan ja mulla kipeytyy niissä jalkapohjat. Uudet kengät ovat tosi kevyet ja niissä on hyvä tuki. En uskaltanut vielä kylläkään kisata niillä.Mulla ei ollut tarpeeksi rahaa eikä pankkikorttia mukana, mutta sain kengät luotolla eli lasku tulee sähköpostiin.

Olin eilen puutarhamessuilla ja siellä iski shoppausvaihde päälle, joten tänään oli hyvä jatkaa.Löysin kaikkea kivaa uuteen taloon ja kovasti haluasin jo muuttaa. Muuttohaluja ei yhtään vähennä se, että aiemmin alkakerran vallanneet muurahaiset ovat löytäneet tiensä yläkertaan eli keittiiöön ja olohuoneeseen, missä minä nukun. Julian astutussuunnitalmissa mulla järki ja tunteet riitelevät keskenään, vaikka olen saanut paljon kannustusta astutuspäätöksen puolesta. No Julian juoksu ei ole vielä alkanut eli voin pähkäillä asioita rauhassa. 

Julian astutussuunnitelmissa järki ja tunteet taistelevat keskenään. Olen saanut kovasti kannustusta astutuksen puolesta, mutta vielä on aikaa miettiä, kun Julian juoksu ei ole vielä alkanut.

Anne