Eilen pidettiin kooikerhondjeyhdistyksen ensimmäiset viralliset agilitykilpailut ja kaikki sujui muuten lähes täydellisesti paitsi äänentoistolaitteita ei kisoissa ollut. Ei ollut tullut mieleen kysyä Hyvinkään Koiraurheilukeskuksen Tiinalta asiasta, vaikka olisi varmaan ollut mun homma. Kuuluttajaksi lupautunut Mari toimi sitten sisäänheittäjänä ja toivottavasti ei menettänyt ääntään. No seuraavalla kerralla ei varmasti tätä virhettä tapahdu ja seuraava kerta tulee varmasti. Talkoolaisilla oli niin ihana asenne koko päivän, vaikka päivä alkoi klo 7.30 ja jatkui pitkälle iltaan. Kyllä tällaisen porukan kanssa on ilo toimia. Itse olin tällä kertaa buffavastaava ja hiukan yläkanttiin olin arvioinut tavaranmenekin, mutta eipähän sitten loppunut kovin moni tuote kesken.

Tainalla oli Leevi mukana ja Leevi on nyt virallisesti medi. Olipa nuoriherra komistunut sitten viime näkemän, en meinannut saada silmiäni irti Leevin komeasta päästä ja niin urosmaiseksi muuttuneesta kropasta. Ja Leevi on siis koira. Joku tietysti voi pitää minua puolueellisena, mutta olen kyllä omien kasvattieni suhteen hyvinkin kriittinen.

Kooikereista parhaasta kisamenestyksestä vastasi Sadeen poika Olli, joka voitti ylivoimaisesti kakkosluokan radan ja nousi samalla kolmosluokkaan. Onnea vielä Outi! Samalla radalla Savina ja Mervi sijoittuivat hienosti nollalla kolmosiksi ja saivat luvan, onnea!

Turun KV-näyttelystä sain iloisen tekstarin. Sally oli ROP, Uffe VSP, Ruuti ROP-pentu, Isla serti ja cacibiksi muuttuva varacacib. Onnea sukulaisille!

Anne