Pidin tänään aamulenkki-Riitan harkkaryhmälle agilityharkat, jotka menivät ihan hyvin. Koirat olivat hyviä ja ohjaajat innokkaita oppimaan uutta ja vielä tekivätkin mun ohjeiden mukaan. Huomasin kuinka moni kohta meni paremmin, kun neuvoin hiukan toisenlaista ohjausta. Silti toi kouluttaminen ei oo mun juttu. Olen todennut saman kerran pitäessäni tokoharkat. Oli kiva nähdä x-rotuista Väinöä pitkästä aikaa. Kisasin Väinön kanssa muutaman startin pari vuotta sitten.

Olen lähdössä koetoimitsija 1-kurssille maaliskuussa ja sitten pitäisi käydä agilityn ylitoimitsijaksi tähtäävä kakkososa ja tehdä harjottelut. Toimisto, sihteerinhomma ja ilmopiste varmaan sujuvat, mutta ratamestariharjoittelu hirvittää jo etukäteen. Mulla vaan ei ole sellaista hahmotuskykyä, että osaisin rakentaa ratoja piirustusten mukaan.

Anne